UnII

true-love-gothic-lovers-wallpapersVreau să mă pierd pe buzele minții tale precum cuvintele care răsar din neantul sinapselor ce-ți aparțin.

Vreau să mă prăbușesc în căderi masive de frunze tomnatice pe pământul uitat de apele ploilor tale.

Vreau să strălucesc pe un cer de chihlimbar rafinat cu alb de vin din venele tale.

Vreau să urc creste și să cuceresc tot.

Vreau să nu pierd nimic din tine și să gust fiecare pată de gând creat de demiurgul tău interior.

Vreau să sfâșii tot ce te înfrigurează și nu te lasă să fii cine ești de fapt.

Vreau să arcuiesc săgeți otrăvite spre cei care îți smulg zâmbetul ce pe mine mă propulsează spre visări filate cu spasme de culori.

Vreau să mă agit când tu ai liniști prea netulburate.

Vreau să-ți fiu totul și nimicul.

Vreau să pulsez în vocile tuturor arhetipurilor tale.

Vreau să fiu primul început și ultimul sfârșit.

Vreau să-ți dăruiesc viața din fiecare viață a reîncarnărilor tale.

Vreau să-ți botez chipul cu șoapte de sărut divin și să te spăl de păcate.

Vreau să-ți fiu muzică pe ritm de miresme profane și să nu cunosc întreruperi.

Vreau să-ți fulger trupul și să te întunec cu gotismele privirilor mele drăcești.

Vreau să te port în zborurile angelice ale reveriilor mele convulsionare.

Vreau să devin amenințarea vulturilor care te ucid intern.

Vreau să mă preschimb în salvare și să ating culmi ale neundelor.

Vreau să îți anim demonii și să îi ucid pe rând cu idile din mine.

Vreau să persecut pereții  alveolelor tale cu infiltrații de niciodată și întotdeauna.

Vreau să înghit oglinda holocaustului ce reprezinți.

Vreau să te scap de purpuriul sângelui pervertit ca să ți-l pot perverti eu cu pârjolirea sufletului meu.

Vreau să te tratez cu sirop de nebunie și să te arunc în crevasa alienării extatice.

Vreau doar să ne pierdem și să ne regăsim…eu în tine și tu în mine…în aceleași blesteme ale vieții.

Noi doi suntem doar…la fel. Ne întrupăm din aceeași legendă a păsării Phoenix și murim în aceeași moarte. Iubim aceeași Biblie și divulgăm același diavol. Ne iluzionăm în aceeași realitate. Slăvim același pocal al decadenței și ne ascuțim ghearele în același lemn sfânt al divinației mistice. Spargem același prezent ca să reclădim trecut și să aromăm viitorul deja știut din ofilirile antice ale petalelor deja scurse.

Înmormântarea mea e nașterea ta, iar vecia ta motivează primul pas din dansul meu. Nu trebuie să vreau pentru că deja am….deja te-am avut, te am și MEREU te voi avea. A vrea înseamnă a avea și a avea înseamnă a fi. Eu am fost, sunt și voi fi TU.  

https://www.youtube.com/watch?v=P7YMI39sObY

Leave a Reply

