Ia loc în viața ta

Mă așez acolo unde mă simt eu cel mai confortabil. Îmi e aproape extraordinar. De ce, fie-mi iertate sfintele păcate, doar aproape? Poate că m-aș întreba și eu dacă cineva mi-ar furniza asemenea răspuns. Ei, până acum în acei scumpi ani ai vieții mele am învățat că mai bine nu analizezi până nu cercetezi. Aproape pentru că simplul meu confortabil e, de fapt, o tânără metaforă tremurândă în pulsații de verde și albastru firav.1

Măi, confortabilul meu se culege pe ramuri de maidan copilăresc, când eu mă ridicam cu pumni adolescentini în mijlocul găștii mele de flăcăi pofticioși de viață; adoarme în spărturi de natură pâlpâind de vară; corupe bâzâit de stele scurse pe tavane lipsite de tipare; sărută frunte murdară de muncă a mamei mele dărâmată de necazuri; ascultă sfat liniștit al tatălui meu, parte a lumii de dincolo; îmbrățișează cu nesaț putere de frate mai mic; jefuiește binefacere psihică din pagini de tulburări scriitoricești; se hrănește cu tinereți și veselie din băncile școlii; soarbe umanitate de pe drumuri și străzi zgâriate cu artă psihedelică; zburdă pe ritmuri de flăcări veselite; strălucește cu armuri de sunete ce pătrund în spirit și minte; moare și renaște în văi și umbre; se ridică și parcurge călătorii de miracole.

Îmi place să iau loc acolo unde doare și să mă ridic din stupi de fericire. A mea și a altora. Îmi place să zbor și să nu decad…prea mult. Îmi place uneori să freamăt, să cuget și să nu divulg secrete, dar mai mult îmi place să țip în visări acolo unde nu plătești comisioane către lumea comună. Îmi place să rup bilete doar la dus și să dansez cu fantome ale operațiilor pe gânduri. Îmi place să caut și să găsesc. Îmi place să mă așez pe tron și să ordon ce vreau. Îmi place să înșfac și să mă chem la veselie și râs. Știi ce-mi place pe scurt? Măi nene, MIE îmi place să TRĂIESC! MIE îmi place să mă uit în oglindă și să mă văd UMANĂ, să mă simt OM, să mă urc în tren și să fluture VIAȚA în părul meu.

https://www.youtube.com/watch?v=A8vXh3wD788

 

Leave a Reply

