E o altă vară

În ultima vreme glasul meu tace. Pare precum o șopârlă din aia verde și tărcată de soare, ascunzând taine de fiori și flame de limbi de viață. Nu mă mai prea ascult. Oi fi obosit și eu sau poate nu îmi mai place ce aud. Poate mă odihnesc, cine știdownloade? De fapt, cred că alta îmi e povestea. Nu prea mai scriu sau gândesc la comandă. Mi se pare lipsit de angelic și mult prea vid. Eu nu mai scriu. Eu simt ce scriu. Și știi cum e?

Scriu pe fire de buze și pânză de armonie sufletească. Nu îmi place totul. Mai nou am ales simplitatea, dar simplitatea aia pe bilanț de al meu, al nostru, al nimănui. E o simplitate care doarme în visul fiecăruia dintre noi, unul care se trezește când simte și nu ține cont de vreo regulă scrisă sau nu. Nu știu, parcă mi se plimbă mintea în ultima perioadă. E cu sorcova, la adunat de frânturi și țopăit printre ițe de vară. Nici eu nu îmi explic ce se petrece. Poate însăși mintea mea petrece. De fel, am o organizare toridă în acțiuni. Acum parcă le adun la grămadă. Lucrez la o altă gramatică a vieții mele. Îmi plouă în cerurile mele cu momente. Pe bune. Parcă mai ieri mă stropeam cu mugurii primei iubiri, mă înfricoșam în pulberea unui răsărit săpat în creasta unei mări, mă desțeleneam de origini ca să cuprind rosturi străine, divinizam sălbăticiile masculine și colindam prin suflete haine. Oare prin ce șanțuri am coborât și spre ce universuri zbor eu acum? Oare coincide cu melancolia timpului pierdut? Hmm…am stat și am analizat…pierdut nu e, dar știi de ce? Pentru că fiecare crâmpei de clipă s-a topit în mine și m-a făcut să mă automodelez. Sunt ca un Brâncuși feminin. Mi-a plăcut și încă îmi place să mă ating cu podoabe linse de limba timpului. Probabil că am început să cresc. Mă maturizez deși eu întotdeauna am spus că refuz să o fac! Promit că o fac frumos! Și nu, nu am nevoie de validare pentru că e simplu! O simt! O simt simplu și frumos! Trăiește frumos! Trăiește ca și cum timpul tău e crestat cu unghiile pe divan de stâncă și lacrimile tale nu vor mai atinge cerul decât o dată!

https://www.youtube.com/watch?v=QyO1dRCNnTY

 

Leave a Reply

